Ex Hex a színfalak mögött

 Elkezdtem olvasni

2024.02.07. szerda


9. Nagyon sok az és

Sok szó ismétlés és nénit is sokszor idézi fel


Utána fogok járni milyen misztikum van ebben a napfordulóban mert Maas is nagyon rá volt kattanva.


3 hóNapig randizott valakivel mégis megvan törve… Mi van?


19. Évesen nagyon gyerekesnek tűnik a 10. Oldalon főleg, hogy első napfordulóján történt az ismerkedés.


Na várjunk három hónapot randiztak és azert mert csávókám nem mondta el, hogy apukája beházasítja a csaj és drágalátos unokatesója megátkozza a csávókámat…


Omg.


És ez az egész csak puszta szórakozás nem komolyan úgy hogy boszorkányok? Iszonyatosan felelőtlen és gyerekes tett.



9 évvel később


Rhys és Vivi egy defektnek köszönhetően újra találkoznak. Amit nem értettem, Rhys miért nem tette el az utazókövet biztonságképpen a zsebébe, nem fért volna el?

Vivi nem örül a találkozásnak, elegánsan otthagyja az exjét.


02.09.

64. Oldal 


02.12. Hétfő

87. Oldal

95. oldal Tiszta Potter voltál, nem tudtad, boszorkány vagy.

Én ide azért betettem volna egy utalás a Harry Potter című könyvre vagy ilyesmi. Nem azért mert nem tudná az olvasó, de igen előfordulhat, hogy nem tudja,továbbá meg tisztelni a másik írót, hogy ihletet adott.


128. Muglinyugtató hadművelet ismét utalas a Hpra a 128.oldalon.


02.13. kedd

183.oldal

Casper-féle utalás a Casper filmre


271 Nagyon keveredek nem foglalkoznak a múlttal de ga együtt vannak minden rossz, egyszer megtette, hogy szakít Vivivel most megteszi újra. De mint a szerelmes tinik olyanok, akkor hogyan is van ez?

288.oldal miért kell ennyire az olvasó arcaba tukmálni, hogy jól megvannak de nem sokáig.

Ez már a nyolcadik ilyen az eltelt három fejezet alatt.


Mikor kezdenék megnyugodni, hogy tök jó együtt maradnak az író mindig ránt egyet én pedig ezt nem szeretem nagyon nem, főleg ha ennyire sokszor az arcomba van gyűrve. 


A végén örültem, hogy Rhys szíve döntött és végűl csak Vivit és az életét választotta.


Befejeztem délután 02.13.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése