A boszorkány szíve a színfalak mögött

 Fülszöveg


2022  | magyar nyelvű  | puhatáblás, ragasztókötött  |  361 oldal


Egy száműzött boszorkány beleszeret Lokiba, és ezzel az istenek haragját vívja ki ebben a megindító, elsöprő erejű történetben, ami újragondolja az északi mitológiát.


Angurboda története ott kezdődik, ahol a legtöbb boszorkányé véget ér: egy égetésnél. Ezt kapja ugyanis büntetésül Ódintól, amiért megtagadja tőle a jövő ismeretét. A tűztől sebzett és erejétől megfosztott Angurboda egy távoli erdő rejtett zugába menekül - itt talál rá egy férfi, aki Lokiként mutatkozik be, és a nő kezdeti bizalmatlansága ellenére hamarosan őszinte és igaz szerelem szövődik közöttük.


Hamarosan három különleges gyermekük születik, különleges sorsokkal. Angurboda a világ végén, Ódin mindent látó szeme elől rejtve neveli őket, ám, ahogy lassan visszanyeri látnoki képességét, úgy ébred rá, hogy boldog élete - és vélhetően mindenki másé - nagy veszélyben van. Hamarosan el kell döntenie, hogy elfogadja saját és családja végzetét, vagy fellázad és megváltoztatja a jövőt.


Genevieve Gornichec regénye az egyik legősibb mitológiából táplálkozik, és a modern világ emberének mesél el egy felejthetetlen történetet szerelemről, veszteségről és reményről.


Kiadó Agave Könyvek Kiadó Kft.

Kiadás éve 2022

Nyelv MAGYAR





Elkezdtem 02.14. Szerda


Egy ötnapos betegség miatti kihagyás után a 80.oldalon folytatom.

Számomra az, hogy a 71.oldalon kötelezték Lokit a házasságra, ahonnan még gyerek is lesz, de közzbe itt meg mintha mi sem történt volna sőt, Angurboda rájön bármire képes lenne Lokiért ez itt nekem valahogy elvette a könyv iránt érzett érdeklődésem. Mégis tudni akartam, hogy Loki velük marad - e vagy nem.

Megszületik Hel, és előkerül Loki aki azonnal imádni kezdi a kicsit. 

97.oldal előkerül Angorboda félelmei és Loki nem igazán tud jót tanácsolni a nő álmaival kapcsolatban.

104.oldal Angurboda ismét terhes

112. Oldal s megszületett Fenrir, a kis szürke farkas.

115. Nagyon tetszett ez a vonal, hogy Fenrir gondolatai az anyja fejében, vagy is telepátia segítségével, de elkezdett kommunikálni.

De nem tetszik, hogy Loki minden áron emberevésre akarja buzdítani.

Jaj már kezdtem aggódni, hogy becsúszik az a 3. gyerek is, de a boszi végre rájött, jogy nem ártana az a fogamzásgátló főzet.

120. És a biztonság eddig tartott mert a boszi ismét terhes lett. Elfelejtette beszedni a főzetet, ó, ő szegény… 

125. Ez konkrétan undorító Lokitol, hogy Angorboda arcába tolja, Ásgardba is van egy felesége és két gyereke…

Miféle asszony vagy, hogy hagyod azt csináljak amit akarok.

Ha nem hagyta volna Loki akkor is úgy tett volna ahogy akart.



138.oldal megszületik a harnadik gyermek is,egy kígyó, Jörmungand és ha felmerül tovább én csak Jörminek hívom mert nyakatekert nevekkel hadiláb állok.. xD


152. Oldal vége

Eddigi összegzés

Hanem lenne benne Hel, Fenrir, Skadi, meg Gerd számomra egy éppenhogy érzelmet tartalmazó regeny lenne.

Tomystori oldalán Loki történetei sokkal jobban, élvezhetőbben van előadva de ez a regény nagyon száraz, ha leszamolom az 5 nap minuszt már március 1. van február 14. Én kezdtem már rég kikellett volna olvasnom álltalába 3 hét egy kb.350 oldalas könyv, ebből is látszik, hogy ez a regény valamiért nem visz.


Adok neki azért még egy esélyt és folytatom 03.01.péntek 153.oldalon.


157. Loki szörnyeknek hívja a gyerekeit, eddig sem volt szimpi de itt elvágta magát nálam.

 Felpörögnek az események, Sigyn elarulja Boda hollétét, szörny gyerekeit, és a szörnyű látomást amit a boszorka okoz.

A gyerekeket elviszik, Boda fogságba esik.


209. Oldal 2. Rész nem tudom mit takar de remélem a történesek nem lassúlnak le.


233 oldal azt vettem észre, hogy hajtom magam, haladjunk már, átugrottam részeket, kerestem a történést, erős késztetést éreztem, hogy legyen már valami. 


Most három napig elleszek, el kell utaznom és biztos nem viszem magammal, nem köt le, vagy lefáraszt, vagy kapkodva átugrok részeket aminek nincs sok értelme. 

Itt abba hagyom, meglátom tudok - e vele haladni vagy végleg feladom. 


Ez a könyv totál kikészit, de nem lelkileg, fejben, csak fogom a fejem és meredek előre azzal a gondolattal, hogy légyszi valaki mentsen meg vagy elteszem a többi kiolvasott közé.


03.08.

Ezen a héten nem jutott rá időm, vagy szándékosan kerültem, nem is voltam a fiammal most két napot. Úgy döntöttem, hogy még is tiszteletet adva annak, megtényleg megpróbáltam megbarátkozni vele így Valentinnapon kezdtem és úgyhelyes, ha már igy elhúzódott, hogy ma Nőnapkor akármeddig is jutok el vele, de befejezem. 


235. Istenem megérkezett a felmentő sereg a 235. oldalért érdemes volt idáig kinlódnom egy Idős farkas aki tud kommunikalni Angorbodával. 


298.oldal Kiteljesedik a szerelem Skadi az Óriásnővel


299. Oldal 

Hiányoznak

El fognak felejteni?


Fhu, ez az a két dolog ami kétgyerekes anyaként gyakran kísért.


313. Tetszik nekem Fenrir ahogy az apjáról vélekedik, eddig is Farkas párti voltam, de ez tetszik.


320.


Életembe nem gondoltam, hogy a Farkas búcsújánál végig bőgöm ezt a részt. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése